Samarbejd med en ostekommunikatør

Når du tager en bid af en ost, tager du i virkeligheden også en bid af den lokale historie, tradition, terroir og den viden, der mange steder er givet videre fra generation til generation. Det er alt sammen noget, der kan smages i osten. Især hvis historien bliver serveret klart og tydeligt til forbrugerne.

Som ostekommunikatør og med 20+ års erfaring med marketing og kommunikation af danske og europæiske specialoste, kan jeg hjælpe med at identificere og fortælle de gode historier.

Læs nedenunder, hvordan jeg kan hjælpe jer. Eller kontakt mig for en uforpligtende snak.

Camilla

Camilla Bojsen-Møller, ostekommunikatør

Fremstiller du ost?

Ud af ostekarrene på mejerierne kommer både traditionelle og nyere oste. Har I styr på jeres storytelling? Og på værktøjskassen med kommunikationsredskaber?

Sælger du ost?

Osteglade forbrugere køber ost hos ostehandleren, i supermarkedet eller via grossisternes kunder. Har alle jeres medarbejdere den fornødne osteviden til at rådgive dem? Og anvender I jeres viden optimalt?

Laver du events, hvori ost indgår?

En ostesmagning kommer i mange former og formater – og bringer altid ny viden, inspiration og glæde til deltagerne. Man kan også rejse ud for at opleve ost, hvor det opstår.

Selling your cheeses in Denmark?

Whether your cheeses are newcomers to Denmark or have been around for a while, your storytelling is key. Is this in place? Are your marketing materials ready? Otherwise, I can help.