Kære ostesælger!

Oste sælges forskellige steder, og hver kanal rummer sine egne muligheder for at fortælle historien.

  • Ostehandleren kan med den direkte kontakt til kunden fortælle og inspirere. Give smagsprøver (under normale omstændigheder) og lytte til kundens behov. Til gengæld er tiden knap, og som ostehandler har man mange forskellige opgaver i løbet af dagen.
  • I supermarkedet er forbrugeren oftest på egen hånd foran kølemontren. Her kan emballagen, materialer og andre kommunikative elementer guide ostevalget.
  • Grossister og importører har kontakten til en kunde, der overbringen osten (måske som del af en ret) til slutbrugeren. Hvor meget osteviden er der i hvert led? Og hvordan sikrer du, at denne viden overbringes til dine kunder?

Hvor kommer kunderne fra?

Fælles for alle salgsled er udfordringen med at hive kunden eller forbrugeren ind i butikken / webshoppen / restauranten. Her spiller god kommunikation og marketing en vigtig rolle.

Fortæl historien!

Som ostekommunikatør kan jeg løfte din kommunikation, lige der, hvor du har brug for det. Det kan fx være:

  • Osteskole: Give dit personale den nødvendige osteviden
  • Arrangere smagninger og events i butikken
  • Udarbejde materialer, der letter kundens/forbrugerens valg
  • Skabe indhold til hjemmeside og sociale medier
  • Skrive produkttekster til hyldeforkanter og andre materialer, der følger osten gennem salgsleddet
  • Og meget andet
Ostehandler

Kontakt mig

Vil du høre mere? Har du et konkret projekt? Skriv eller ring (2949 4733) og lad os tale om, hvad jeg kan hjælpe med.

Mange ostehilsner
Camilla Bojsen-Møller, ostekommunikatør

.